Pålsjö Östra förskola

Med Reggio Emilia-filosofin som utgångspunkt och med naturen tätt intill kan vi erbjuda en unik miljö för ditt barn. Här utgår vi från barnens drömmar och förhoppningar i allt vad vi gör. Ett språkutvecklande arbetssätt genomsyrar hela dagen på förskolan.

Pålsjö Östra förskola, vy från del av gården

Snabba fakta

• Ca 35 barn
  • 2 avdelningar
  • Ringstorp
  • Öppettider: 06:00 - 18:00
  • Reggio Emilia-inspirerad
  • Egen kock
  • Naturnära

Besök oss

Är du nyfiken på vår förskola? Tisdagen den 5 mars klockan 15.00 och tisdagen den 14 maj 15.00 tar vi mot besök. Ring och anmäl ditt intresse:042-106114. . Välkommen!

Christer Boijes väg 36, 254 54 Helsingborg

Följ oss i sociala medier

Kontakta kommunen — en väg in

När du kontaktar oss är det kommunvägledarna på Helsingborg kontaktcenter som tar hand om dina frågor. Ditt ärende sparas och blir en allmän handling som kan komma att läsas av andra. Du hittar information om hur Helsingborgs stad behandlar personuppgifter längst ner på sidan.

Helsingborgs stad i sociala medier:

Måndag–onsdag: 08.00 - 17.00

Torsdag: 08.00 - 18.00

Fredag: 08.00 - 17.00

Avvikande öppettider kan förekomma i samband med röda dagar, samt dag innan röd dag.

Chatta

Få svar direkt – chatta med en kommunvägledare.

Besök

Besök oss på Helsingborg Kontaktcenter på Stortorget 17.

Ring

Prata med en kommunvägledare på telefon 042-10 50 00.